Misją marki Berimal jest zachęcanie do prowadzenia zdrowego stylu życia. Dlatego, w ramach kampanii „Dbajmy o siebie nawzajem”, która wystartowała we wrześniu, marka postanowiła sprawdzić stan wiedzy Polaków na temat cholesterolu, metabolizmu i aktywności fizycznej oraz wesprzeć budowanie nowych, dobrych nawyków poprawiających jakość życia, wypracowywanych wspólnie z naszymi bliskimi.
Po pandemii zatroszczmy się o najbliższych
Według szacunków nawet 20 milionów Polaków zmaga się z podwyższonym poziomem cholesterolu. Wiele osób nie zdaje sobie przy tym sprawy, jaka jest jego norma, co potwierdza, że problem jest naprawdę poważny. Dodatkowo, w okresie pandemii stan zdrowia dużej części społeczeństwa znacząco się pogorszył. Stres, zaburzenia procesu metabolizmu czy brak aktywności doprowadziły m.in. do wzrostu masy ciała, a ze względu na utrudnione kontakty interpersonalne niemożliwa była odpowiednia troska o najbliższych. Powolny powrót do normalności to doskonała okazja, aby zgodnie z głównym hasłem kampanii na nowo zadbać o siebie nawzajem i wspólnie motywować do działania.
Budowanie codziennych nawyków wraz z bliskimi
Kluczowe dla utrzymania prawidłowego metabolizmu, a także poziomu cholesterolu, są codziennie nawyki w obszarach aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania. Budowanie ich wymaga konsekwencji i regularności. Niezwykle cenne okazuje się również wsparcie rodziny i znajomych, które pozwala utrzymać odpowiednią motywację. To właśnie zachęcanie do wypracowywania codziennych nawyków razem z naszymi bliskimi jest celem kampanii marki Berimal.
Do udziału w akcji zaproszono Roberta Korzeniowskiego oraz szerokie grono influencerów, między innymi Olgę Smile, Praktykulinarnych, Dietę bez diety, The Happy Family i wielu innych. Autorytet ze świata sportu, eksperci znani z kulinarnych wojaży, a także osobistości internetowe obserwowane w mediach społecznościowych przez tysiące fanów zadbają o skuteczną komunikację w kluczowych obszarach kampanii. Poza działaniami z influencerami strategia obejmuje również inne działania komunikacyjne, m.in. współpracę z Grupą WP.
Kampania marki Berimal realizowana jest na wielu płaszczyznach, dzięki czemu możemy dotrzeć z ważnym przekazem do szerokiego grona odbiorców. Zaangażowaliśmy do akcji influencerów w różnym wieku, wraz z ich najbliższymi, aby pokazać, że warto dbać nie tylko o swoje zdrowie, ale także zatroszczyć się o rodzinę czy przyjaciół. Chcemy uświadomić Polakom, że to przede wszystkim małe kroki w postaci codziennych nawyków przynoszą najlepsze efekty. Aktywność fizyczna w połączeniu ze zbilansowaną dietą, rozsądnym korzystaniem z suplementów, tj. Berimal Metabolizm oraz regularnymi badaniami stanowią niezwykle skuteczną metodę dbania o zdrowie. Dzięki niej nie tylko zmniejszymy ryzyko wielu dolegliwości, ale także utrzymamy dobrą formę fizyczną i prawidłową masę ciała – mówi Agata Połasz, Brand Manager USP Zdrowie.
Trening z mistrzem
W ramach startu kampanii, 22 września z okazji Dnia bez Samochodu, odbył się specjalny event – walking dla zdrowia z wybitnym polskim lekkoatletą, chodziarzem, czterokrotnym mistrzem olimpijskim – Robertem Korzeniowskim oraz jego żoną. Robert Korzeniowski poprowadził trening dla influencerów i ich najbliższych, a także dla osób, które wygrały wejściówkę w konkursie organizowanym w mediach społecznościowych. Walking, uprawiany przez naszego wielokrotnego mistrza, to aktywność sportowa polegająca na szybkim i odpowiednim technicznie chodzeniu, która poprawia sprawność fizyczną i przyśpiesza metabolizm organizmu. Wydarzenie miało miejsce w Parku Skaryszewskim w Warszawie – zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.
Berimal Metabolizm to nowy preparat w portfolio marki Berimal. Przeznaczony jest dla osób, które dbają o utrzymanie prawidłowej gospodarki tłuszczowej i węglowodanowej oraz metabolizmu. Wspiera w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu, glukozy oraz masy ciała i BMI. Składniki Berimalu Metabolizm zostały przebadane pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa.