Jest nam niezmiernie miło poinformować, że kampania marki Apap zdobyła wyróżnienie w raporcie “Marka i Marketer Roku” przygotowanym przez redakcję Media i Marketing Polska.
Spot “Barber” będący drugą odsłoną platformy „APAP. Nie trać ani chwili na ból” został osadzony kontekstowo w rzeczywistości roku 2020, kiedy po okresie lockdownu mogliśmy w końcu znów wyjść do pracy, fryzjera, a przede wszystkim spotkać się z bliskimi. Doceniono go za nieszablonowe i świeże podejście do reklamy produktów OTC.
Historia sympatycznego fryzjera i jego ojca została utrzymany w pogodnym i pozytywnym duchu, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
Artykuł z raportu można pobrać tutaj.
Spot został przygotowany we współpracy z agencjami AżTuNagle oraz Wavemaker.
To jest lek. Dla bezpieczeństwa stosuj go zgodnie z ulotką dołączoną do opakowania. Zwróć uwagę na przeciwwskazania. W przypadku wątpliwości skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą. Każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.