Marka HONIKAN rusza z akcją PSZCZOŁY BYŁYBY Z NAS DUMNE!
12 września 2023
, 2 min.

8 sierpnia obchodziliśmy w Polsce Wielki Dzień Pszczół. Ośrodki przyrodnicze w całym kraju – ogrody botaniczne, parki narodowe i krajobrazowe, ośrodki edukacji ekologicznej, muzea i skanseny – przekazują w tym dniu wiedzę o pszczołach i zachęcają do aktywnego ich wspierania.

Dzięki marce Honikan Wielki Dzień Pszczół trwa u nas bez przerwy!

Badania naukowe i publikacje medyczne potwierdzają działanie miodu. Z inspiracji nimi powstała marka HONIKAN, oferująca wyroby medyczne na kaszel, ból gardła oraz suplement diety na wsparcie odporność, które zawierają prawdziwy miód. Rozwijanie miodowego portfolio sprawia, że temat pszczół staje się nam szczególnie bliski. Chcemy pozytywnie wpływać na środowisko przyjazne pszczołom.

Marka HONIKAN rozpoczęła projekt PSZCZOŁY BYŁYBY Z NAS DUMNE!

Pierwszym krokiem było nawiązanie współpracy z Fundacją Łąka i wysianie łąki kwiatowej w Parku w Legnicy. Zadbaliśmy, aby mieszanka nasion zapewniła różnorodność i bogactwo pokarmowe oraz cieszyła oko ponad 50 gatunkami kwiatów, m.in.: maków, chabrów, bławatków i margaretek. 1000 m2 łąki kwietnej może stanowić odżywczą przystań nawet dla 6900 pszczół!

Link do materiału wideo

Obserwujcie, jak rozkwita akcja „Pszczoły byłyby z nas dumne” na www.honikan.pl oraz na profilach marki na FacebookuInstagramie.